marți, 29 decembrie 2009

Poezie turtita la margini

Capatana mea, retezata de invizibila ghilotina a metaforelor, se rostogoleste pe podea.   

M-am scufundat in carti de poezie in ultimele zile si mi se pare ca ma aflu la fundul unui cazan urias cu apa inghetata si intunecata care da pe afara.

Unde ma duc oare de aici, dupa ce am citit bloguri, reviste si palimpseste intortocheate – doar ca sa absorb emotii inselatoare din paduri vrajite de cuvine? 


Cele cateva poeme pe care le-am rasfoit imi par turtite la margini in seara asta si ochelarii imi sant deja pe jumatate aburiti.

Dar recunosc ca sant poate si stari sufletesti mai dificile in jur.

Astfel de stari sufletesti le numim pe scurt ‘realitate’. 


Un comentariu:

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna