duminică, 28 februarie 2010

Hockey! si incheierea Olimpiadei de la Vancouver

Entuziasm peste tot, claxoanele rasuna pe strazi in Toronto, suporterii se interpeleaza, o mare de steaguri rosii albe -  echipa masculina de hockey a Canadei a castigat o finala olimpica dramatica, dupa o cursa indarjita spre podium. 

Multi comentatori califica deja  acest meci de hockey ca "istoric" .

Ca sa redau mai bine starea de spirit ce domneste acum as vrea sa fac o comparatie.
Din punct de vedere al preferintelor sportive:

Hockey in Canada =  Fotbalul in Brazilia.

Finala de azi a fost de departe  evenimentul  sportiv cu cea mai mare incarcatura emotionala din intreaga Olimpiada, si fara aceasta medalie de aur, asteptata de toti ca pe ace, 
n-am fi urmarit in pace ceremonia de incheiere.

O ceremoie de incheiere din care au facut parte cateva simboluri culturale asociate cu Canada, printre care si castorii.

Stele de prima marime ale muzicii contemporane canadiene  Alanis Morissette, Avril Lavigne si Michael Bublé (am numit doar cativa) au adus in prim plan energia acestei seri.
Link-urile la principalele ziare canadiene unde puteti citi despre finala de hockey si ceremonie: 

Toronto Star
Globe and Mail

Melodia "On My Own" cantata de formatia Hedley din British Columbia la ceremonie, e una din melodiile mele preferate si de aceea am inclus-o mai jos.

3 comentarii:

  1. Super olimpiada...:)
    In Franta ploua cu cronici care iau in râs echipa nationala de ski. nicio medalie, nu-ti spun ce moquerie... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau ca nu am putut urmari patinajul artistic in direct,dar era prea tarziu pentru noi.
    Felicitari campionilor!...de la orice proba.

    RăspundețiȘtergere
  3. De acord, felicitari tuturor - si campionilor, si celor care abia trec linia de sosire, ca cel putin au curajul sa viseze chiar impotriva realitatii...

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna