sâmbătă, 5 iunie 2010

Vernisajul expozitiei "Unmoorings" de Bogdan Luca, 4 iunie 2010, Toronto - cum a fost


Bogdan Luca la vernisajul expozitiei  "Unmoorings" (Desprinderi) -  4 iunie, 2010. 

 "Tea and Heartbreak" ( Ceai si tristete) de Bogdan Luca

Am ajuns la vernisajul expozitiei lui Bogdan Luca pe la 8:30 pm.



Primele impresii– mirosul aproape grizant de ulei, emanand delicat din panza tablourilor, impreuna cu armonia compozitiilor, multidimensionala, o fluiditate in jerbe de culori pe care nu le-am mai vazut vreodata.

Sau, daca le-am vazut, nu le-am inteles niciodata pana in acest moment.



Event Horizon (Orizontul Evenimentului) de Bogdan Luca




 Hearts of Oak (Inimi de stejar) de Bogdan Luca
Paleta picturilor din “Unmoorings” (Desprinderi) vibreaza intr-un amestec de albastru, bleu cerulean din panoplia lui Giotto, roz, rosu, alb, tente de lilas si umbre in negru. 
Si poate multe alte nuante, pe care, chiar daca nu le-am catalogat aici, le-am perceput, profund, pe diapazonul intregii seri. 


 
  
 Exploding Rainbow (Explozia de curcubeu) de Bogdan Luca

In “Unmoorings” (Desprinderi) penelul lui Bogdan Luca evolueaza intr-un ritm vizual tinut in echilibru de un temperament plin de rigoare, de sub a carei carapace, tasneste nenagraditata, si plina de o frumusete vernala, creativitatea artistului. 




Machine of Desire (Masinatia dorintei) de Bogdan Luca 

“Unmoorings” e deschisa pana pe 27 iunie 2010

Miercuri-Vineri 12-6 pm
Sambata-Duminica 12-6 pm
1183 Dundas Street West Toronto, ON, M6J 1X3
Tel:(416)532-8467
Mai multe detalii -->aici. 

6 comentarii:

  1. Surprinzator artist...
    Adevarata magie albastra...
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bonjour Karla!

    Intr-adevar, magia pe care o notezi in comentariul tau, e aproape 'palpabila' in incinta expozitiei si pe mine, cel putin, m-a prins in plasa ei din momentul in care am intrat in expozitie.

    De aici si gandul ca inteleg aceste culori pentru prima data - modulate de o viziune artistica plina de originalitate - ceva fundamental nou si uimitor in frumusetea lui. Am petrecut multe minute langa "Heart of Oaks" tablou care m-a fascinat.
    Felicitarile sant pentru Bogdan Luca!

    Merci beaucoup de ton passage et de ton commentaire.

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunata viziune si modelare a paletei de culori, care pare a face parte din ADN-ul artistului. Multumesc pentru imagini! Mi-au umplut sufletul de armonie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iti multumesc si eu, Alina, de mesaj...Incerc sa aduc aproape de cei care mai trec pe blogul meu. tablourile lui Bodgan Luca,al carui talent nu are nevoie de alta prezentare - decat de o singura privire.

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Irina, multumesc pentru acest adevarat reportaj artistic. Am avut senzatia de a fi fost prezenta in expozitie si de a fi "respirat" nemijlocit
    atmosfera pinzelor lui Bogdan Luca.
    O spatialitate impresionanta care se reflecta in comentariile tale.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tatiana!
    Ma bucur ca ai trecut pe aici si stiu ca percepi pulsul acestor tablouri.
    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna