joi, 15 iulie 2010

Unde se afla tineretea eterna?


...tineretea fara batranete, cea din povestile lui Petre Ispirescu al caror sfarsit nu mi-l amintesc prea bine, pentru ca adormeam intotdeauna, obosita franta dupa o zi de joaca, inainte sa aflu deznodamantul?

Pentru cei constant adormiti ca mine, iata un posibil raspuns. 
Un raspuns pe care l-am gasit, din intamplare, intr-un orasel unde m-am intalnit cu versurile poetului american Henry Wadsworth Longfellow (1807-1882), versuri gravate pe marginea unei fantani.

"Youth perpetual dwells in fountains" 

Tineretea perpetua se afla in fantani.
 .
 Si pentru ca acest vers, rostit parca de un duh al fantanilor, il port cu mine mereu, m-am gandit sa il notez aici.

3 comentarii:

  1. Ma bucur ca si eu am descoperit tineretea vesnica :) aici la tine

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Madalina...si eu o mai caut cateodata...

    RăspundețiȘtergere
  3. E in noi . Suntem tineri cu cat creatia in noi este vie

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna