duminică, 29 august 2010

"Tristetea vine seara"


Auzisem de poetul Joy Goswami, unul din cei mai importanti poeti de limba Bengali, nascut in 1954,  dar nu citisem nici una din poeziile lui, pana in momentul in care cineva mi-a lasat un comentariu pe blog.
Comentariul facea referinta la poeziile autorului indian, si de aceea m-a facut foarte curioasa. 

Astfel ca am cautat si am gasit pe internet cateva poezii de Joy Goswami in engleza aici -->LINK din care am ales un fragment din "Tristetea vine seara":

Seara tristetea vine si sta langa usa, fata ei
E ascunsa, din soarele care se stinge ea a luat cateva culori si si-a pictat trupul
Tristetea vine seara,
Am intins mana si ea mi-a apucat incheietura, ca-ntr-o menghina de fier
M-a prins afara din casa,
Fata ei e neagra, ea e inaintea mea si eu o urmaresc...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna