miercuri, 8 septembrie 2010

Invitatie - Atelier de artist: Bogdan Luca si geneza unei opere de arta


Dragi prieteni:

Imi face o deosebita placere sa va invit sa urmariti, pe blogul de "Arta-poezie"  geneza unei opere de arta contemporana, intr-o serie de articole in care incerc sa descriu devenirea acestei lucrari.

Este vorba de un tablou monumental creat de pictorul canadian Bogdan Luca - un artist despre care am mai scris in acest blog.

Tabloul, care va fi instalat luna viitoare, e inca in progress si eu incerc, sa urmaresc, in paralel, evolutia lui, in blogul de aici ->http://arta-poezie.blogspot.com/

Si pentru ca eu nu pot tine pasul de una singura cu imaginatia plina de har al lui Bogdan, sper sa ma insotiti in acest jurnal, in ceea ce e pentru mine personal, un eveniment cultural.

irina.


4 comentarii:

  1. cred că e "ceva" cu linkurile. am încercat de mai multe ori, şi la postarea anterioară, şi-mi "dă" mereu eroare :(

    altfel, te însoţesc cu drag în toate cîte ni le împărtăşeşti:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Arta trebuie sa fie apreciata indiferent din ce categorie face parte .Iti urez mult succes in tot ce faci.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah, Cella, multumesc, bine ca mi-ai spus....asa e cand lucrezi noaptea tarziu (sau dimineata devreme..:o...fara spor...pe curand ...numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. De acord, Azucena, pentru mine e o experienta complet noua sa pot fi aproape de panza aceasta si sa aflu detalii despre ea..sper sa apuc sa scriu cat mai mult. Cu atat mai mult cu cat am un sentiment difuz in oase ca acest tablou e un tablou ca putine altele pe care le-am intalnit vreodata. Si nu e vorba numai de marimea lui.

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna