duminică, 12 septembrie 2010

"Trei Coloane ai Artei Sacre" - Prezentare la Brose Haus, Berlin


 
O toamna care se anunta plina de momente artistice.

 In afara de geneza si, in curand, instalarea la Brock University, in Peninsula Niagara, a picturii monumentale a lui Bogdan Luca, eveniment cultural pe care incerc sa il urmaresc la http://arta-poezie.blogspot.com (si unde va astept) iata o noua stire despre o prezentare pe care artista germana de origine romana, Dr. Tatiana Burghenn-Arsénie o tine la Brose Haus in Berlin, eveniment care are loc in cadrul expozitiei sale la  la Brose Haus (4 iulie 2010 - 30 ianuarie 2011).

Prezentarea e intitulata "Trei Coloane ai Artei Sacre" si  in ea Tatiana vorbeste despre si demonstreaza tehnica de creatie a icoanelor romanesti, tehnica in care ea s-a specializat. 

Daca va aflati in Berlin pe 5 octombrie, iata coordonatele:
Marti  5 Octobrie 2010 la 16.00  in Brose Haus (Küster-Palm-Hous)

Addresa: Dietzgenstr. 42, 13156 Berlin. Acces: Tram M1 (Schiller Street), Bus 107: Stop Kuckhoffstraße.
 Communicatul de presa il puteti citi pe blogul Tatianei aici -->http://artwork-tatiana.blogspot.com


3 comentarii:

  1. ”arta sacrală” mă duce cu gândul la osul sacral
    :))
    îmi cer scuze. e probabil prima mea intervenție pe blogul tău și n-am găsit altceva mai bun de făcut decât să te corectez. nu mă pot abține câteodată.
    artă sacră - și e minunată. păcat că în Ro nu prea sunt expoziții de gen.
    cunoști lucrările celor din grupul Prolog? (Paul Gherasim, Sârbulescu, Horea Paștină, Horia Bernea)
    ar mai fi și Câlția. îți place Câlția?

    RăspundețiȘtergere
  2. MB: imi face placere mesajul tau.

    Iti urmaresc blogul de anul trecut, de cand mi-a atras atentia prin continutul lui plin de inventivitate artistica. Corectura - am aplicat-o.

    Si mie imi place arta Tatianei - sper sa vorbesc despre o fateta noua a colaborarii mele cu Tatiana intr-un post viitor...cat mai curand - sper.

    De Paul Gherasim, Horea Bernea, Pastina si Caltia stiu si - cu exceptia lui Pastina - am avut prilejul sa le vad picturile in Bucuresti. Magia din picturile lui Caltia si ale Margaretei Sterian o voi purta cu mine mereu.
    De grupul Prolog, per se, nu stiam, desi in '85 eram in Bucuresti - unde m-am nascut si am trait cea mai mare parte a vietii mele. (Chiar daca acest lucru nu e aparent din cuvintele fanteziste pe care le folosesc din cand in cand.)

    In alta ordine de idei, daca iti face placere, te invit, la un 'guest post' pe "http://pictopoems.blogspot.com" sau la "http://arta-poezie.blogspot.com" unde incerc sa scriu despre geneza tabloului monumental creat de Bogdan Luca, pictura care va fi instalata la mijlocul lui octombrie.
    Acest 'guest post' poate fi in orice format...ma gandesc ca ar putea fi orice, un 'ceva' din atelierul altui artist - spre un fel de 'jam session' de creatie artistica.

    Cu prietenie,

    irina

    RăspundețiȘtergere
  3. Am ajuns, în sfârșit, pe fugă, să răspund..
    Mulțumesc - lectura e reciprocă, blogul tău e însă mult mai bogat. Al meu abia dacă e la Limita Vizibilității..
    :)
    Voi urmări și scrierile despre lucrarea lui Bogdan Luca. Cât despre guest post.. mulțumesc mult, mă gândesc și scriu ceva apoi trimit.
    Și eu eram în 85 în București, unde sunt și acum. Oh, frumos oraș, tainic. Chiar dacă unii îl vor cu obstinație urâțit.

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna