joi, 7 octombrie 2010

O poezie tradusa


Dl. Conrad DiDiodato, poet el insusi, profesor si blogger avizat in domeniul poeziei mi-a facut onorea sa traduca o poezie de-a mea din franceza in engleza pe blogul sau "Word Dreamer Poetics"  in postul de aici: O traducere a poeziei "Istorii" .

Nu l-am intalnit pe Dl. DiDiodato in persoana inca, dar ii urmaresc gandurile de mai mult timp in posturile si articolele de pe internet. 

Va invit cu placere sa cititi aceasta traducere: O traducere a poeziei "Istorii".


2 comentarii:

  1. Buna seara, am de gand sa postez aceasta reusita a dumneavoastra pe bloggul meu, dar numai cu acceptul dumneavoastra. Asa ca pastrez salvat , dar nepostat acest material acceptand acceptul aici sau pe bloggul meu. Va felicit, va stimez si va urez suces in continuare!

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna