sâmbătă, 13 noiembrie 2010

"Reverberatii" - pictura monumentala de Bogdan Luca - inaugurata la Brock University, Ontario, Canada

"Reverberatii" pictura monumentala a lui Bogdan Luca, a carei geneza am urmarit-o pe acest blog, a fost inaugurata la Brock University.

Iata un articol si un video interesant de pe pagina ziarului "St. Catherines Standard":


                                    "Reverberatii" de Bogdan Luca, detaliu

Mai multe detalii despre aceasta pictura la: http://arta-poezie.blogspot.com.
 

6 comentarii:

  1. e SUPERBĂ, FELICITĂRI!
    mi-ar fi plăcut să o văd mai bine în filmuleţ ori să fi fost unul doar cu ea

    RăspundețiȘtergere
  2. E intr-adevar o experienta senzoriala deosebita - culorile au o vibratie aparte!

    RăspundețiȘtergere
  3. Irina, bună seara!
    Îți mulțumesc pentru clipele speciale pe care ni le dăruiești!
    Este superbă lumea ta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Gina, multumesc de vizita...'Lumea mea', din fericire, include gandurile tale si ale celor pe care am avut norocul sa ii intalnesc cu ocazia jurnalului meu ad-hoc si cu care pot imparti o emotie artistica cum e cea pe care o resimt in fata acestui tablou. Reverberatii...e tot ce pot sa spun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Alina! "Reverberatii" e o pictura magnifica...ma bucur ca pot sa vorbesc despre ea pe acest blog!

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna