miercuri, 1 decembrie 2010

Clown-ul din luna

Dupa poezia lui Nichita Stănescu "Vitraliu" din postul trecut, o poezie in aceeasi arie tematica. 

Poezia ii apartine lui Dylan Thomas: "Clown-ul din luna".  

Un fel de comentariu la acest -->post.

E oare un clown morocanos?


         Clown-ul din luna 

                  de Dylan Thomas


Lacrimile mele sant ca desprinderea muta
A petalelor dintr-un trandafir vrajit
Si toata durerea mea vine din prapastia
Dintre ceruri si zapezi pe care nu mi le mai amintesc.

Si daca as atinge pamantul
S-ar prabusi -
E atat de trist si frumos,                           
Atat de tremurator ca un vis.


8 comentarii:

  1. ”Și toata durerea mea vine din prăpastia
    Dintre ceruri si zapezi pe care nu mi le mai amintesc.”

    Minunat!
    Un ochi râde, unul plânge..

    RăspundețiȘtergere
  2. Servus Gina! Intr-adevar - si noi la mijloc cu privirea impaienjenita...de versuri...:o)...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi zici . Ma rog tema e intrarea mea in scena .. cautarea / miscarea / o activitate ce ar trebui sa starneasca rasul , explorarea unei cutii ce ar avea legatura cu activitatea cu care am intrat in scena . Ce complicat pare . Cand a fost Ted m-am enervat pe trainer si am starnit rasul tuturor fara prea multe filozofii

    Imi place poezia . Clownii sunt fiinte inteligente

    RăspundețiȘtergere
  4. versuri minunate!
    Irina, multumimpentru frumoasele poeme pe care le afisezi aici! o delectare adevarata la ceas de seara, când afara e frig si luna e noua...
    Un sfârsit de saptamâna cât mai agreabil!

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut Madalina! Multumesc de mesaj...clownii sant probabli si fiinte sensibile...si de-asa as zice ca se potrivesc bine cu hotarul dintre poezie si teatru (pentru cine e curios sa-l gaseasca). Clown + poezie = mim?

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna seara zana buna...continuam sa fugarim poezia - fluture gingas si multicolor - cu plasa de cuvinte a acestui blog minor.

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna