sâmbătă, 11 decembrie 2010

Fulgi de zapada din Indiile Galante

Indiile Galante e o opera - balet eroic de Jean-Philippe Rameau a carui premiera a avut loc in 1735 - compus dintr-un prolog si patru tablouri. 

Tabloul al IV-lea e situat in America de Nord, unde un spaniol si un francez sant rivali in pasiunea lor pentru Zima, fata unui sef de trib local, care prefera un tanar din tribul ei. 

Muzica fascinanta acestui fragment pe care l-am gasit pe youtube, si pe care continui sa il urmaresc 'full screen' in sfarsitul de saptamana care a inceput mi se pare potrivita cu ritmul primilor fulgi de zapada. 

Dar...ce e cu adevarat important?





5 comentarii:

  1. Cu adevărat importante, dragă Irina, cred că sunt- trăirea și clipa!!
    Eu uit cine sunt, de ce mă aflu acolo, trăiesc din tot sufletul un spectacol bine realizat!
    Mai trec pe la tine, mi-au plăcut mult Indiile galante!!!Mulțumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca vrei sa faci bani din ceea ce scrii, incearca Blogmoney si inscrie-te!
    http://aff.blogmoney.com?aid=2647&acid=223

    RăspundețiȘtergere
  3. Ritmurile sunt complementare şi … din multiple direcţii ( costume , muzică , dans , etc. ) … aleargă unde în cercuri neconcentrice care prin intersectare se contopesc. Când alegeţi ceva … o faceţi cu eleganţă !

    RăspundețiȘtergere
  4. cu adevărat importantă, cred, e liniştea interioară. avînd-o înseamnă că eşti împăcat cu tine deci cu 'tot restul'

    minunat fragment. muzica aduce mereu pace interioară. ea şi culorile. mereu

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna