sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Sculpturile lui Keld Moseholm

Am descoperit arta sculptorului danez Keld Moseholm  la Art Toronto 2010.

Personajele din creatiile lui, omuleti enigmatici si rubiconzi, aparent foarte ocupati in activitati fara sens, m-au fascinat. Ajunsa acasa, am gasit pe internet web site-ul lui Keld Moseholm  si am citit despre succesele sale. 

In zilele in care Keld Moseholm expunea la Toronto, artistului danez i-a fost decernat premiul  "Balnaves Foundation Sculpture Prize" la  evenimentul Sculpture by the Sea, Bondi 2010 (Sculptura langa mare). 

Cateva imagini ale sculpturilor lui,  pe care le-am facut la Art Toronto 2010:  pe site-ul --> Arta-Poezie.


si un film cu Keld Moseholm de pe youtube.


5 comentarii:

  1. Din nou ne aduceti in atentie subiecte de arta , pe care nu am avea de unde le cunoaste. Multumiri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte interesant! Multumesc mult pentru incursiunea culturala, un mod perfect de a petrece o duminica rece de ianuarie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu multumesc pentru vizita! Astept sa mai postez cateva articolase despre alti artisti pe care si eu i-am descoperit la targul de arta!.

    RăspundețiȘtergere
  4. Irina,
    Îți mulțumesc pentru serile frumoase pe care le petrec în lumea ta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Gina...multumesc de interes, te astept cu placere la alte articolase dintre care unele despre poezie cu desene.

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna