joi, 24 martie 2011

Aventura in teflon


Am auzit prima data sintagma "Omul de teflon" (Teflon man) de la o fosta colega de birou care descria,  pe jumatate in gluma, un alt coleg, ca pe... ei bine, ...omul de teflon. 

Fireste ca expresia in sine este destul de  simplu de descifrat, dat fiind proprietatile teflonului, cu care santem obisnuiti si din ...ei bine,....uzul tigailor. 

Am gasit un articol care mi-a placut despre Omul de teflon, si care ne indica una din trasaturile principale de caracter ale creaturii in chestiune: capacitatea de suporta critica, respingerile, jignirile, si in general esecurile fara prea multe efecte, un fel de imunitate chimica la adagiul  "Pe ce te bazezi?."

A crede in poezie si poeti, este, cred eu, un fel aventura in teflon. Ce loc mai pot avea versurile in viata noastra cand ea ne apare uneori ca un concurs de:

a. supravietuire
b.  imbogatire
c. lasa-ma sa te las

si cand poezia e pentru multi un motiv de ras - de bon ton.

Dar pentru cine are o pasiune (ascunsă) pentru clatite, mai exista sansa ca, la replica  
Poezia e moarta, sa se poate raspunde, din cand in cand
Traiasca poezia - o arta de teflon.

2 comentarii:

  1. Vivat ars poetica!
    Teflonul este deci dovada de adaptare pentru a supravietui, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Alina:
    for sure....rezistenta in fata adversitatii.
    Subscriu la vivat ars poetica - careia multi ii asteapta disparitia. Nu stiu de ce oare (am ceva banuieli) dar asta e alta discutie/posibil post.


    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna