luni, 14 martie 2011

Mishmash

.....similar cu mișmáș...inseamna in engleza "amestecatura", un sens care il are si cuvantul romanesc (printre altele)  cf. DEX. originea cuvantului fiind, cred, germana. 

Mișmașul de astazi este unul de:

A.poezie /&/ definitie:

"in care tu esti un costum  
caruia ii atarna maneci goale
intr-un sertar, intr-o casa
dintr-un oras in care n-am pasit niciodata
un ritm pe care l-am omis
in spatiul care se desfasoara totusi
ca de obicei.  Ca de obicei:
de aceea nu vreau sa continui"

Margaret Atwood, "Earth"/Pamant.

B. poezie /&/ definitie:

Un suflet ca un liliac trazindu-se la constiinta de sine
in intuneric si taina si singuratate 

Ai aseza o palarie veche pe bratul unui diapazon,
ai calatori pe sub poduri pentru usoara
izbucnire a unui liliac si vibratia lui. Oase subtiri prinse in pielea-i,

gheare marunte prinse de sapca...dar nu-l dobori,
nu-i intrerupe zborul din nou, nu-l retine,
de asta data lasa-l liber.

Seamus Heaney, "A Bat on the Road"/Un liliac pe drum
 

C. o imagine 



D. Un pic de geometrie: 
                        
                                                     AB=BC=CA

                                      

                                                q.e.d.

5 comentarii:

  1. hm de doua zile tot intalnesc cuvantul atarna . ce o fi oare?

    RăspundețiȘtergere
  2. oricum imi place postarea :)

    esti minunata ca de obicei

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ziua , Irina,
    Chiar în clipa asta, din Japonia se transmit, în continuare, știri și imagini înspăimântătoare- se simte frica..amenință panica.
    Simt realitatea, ca în poemul pe care l-ai ales-”un costum
    caruia ii atarna maneci goale
    intr-un sertar, intr-o casa
    dintr-un oras in care n-am pasit niciodata„
    Zile bune îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Madalina, mersi, am observat si eu repetitia, si am mai curatat 'atarna' ca erau prea multe.
    Numai bine!..:o)...

    RăspundețiȘtergere
  5. Gina:

    Situatia este foarte critica si pericolul creste in continuare.
    Dar exista inca optiuni si oportunitati. Sper si ma rog la mai bine si eu.

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna