miercuri, 27 aprilie 2011

Doua picto-poeme in revista literara "Dandelion"


A aparut ultimul numar (volumul 36, nr i/ii) al revistei de arta si literatura canadiana Dandelion ("Papadie", in traducere), al carei editor este Emily Carr. 

Dandelion, "literature & art on the edge" este publicata de Departamentul de limba engleza al Universitatii din Calgary.

In acest numar al revistei figureaza si doua picto-poeme (poezii si desene) create de mine in colaborare cu artista berlineza de origine romana Tatiana Burghenn-Arsénie; picto-poemele fac parte dintr-o serie tematica.

Colaborarea mea cu Tatiana a inceput si evoluat din blogul nostru comun Arta-poezie (si versiunea lui Art-poésie) unde am postat cateva 'picto-poeme' cu care am inaugurat blogul respectiv la sfarsitul lui decembrie 2009. 
As vrea sa multumesc celor care ne-au citit si comentat atunci (si de atunci) ca si echipei de la bloglist.ro...a fost de ajutor. 

In rest...va asteptam in continuare pe blogurile noastre.

6 comentarii:

  1. Ce veste buna!...
    Felicitari tie si Tatianei pentru aparitia in revista. E meritata: conceptul acesta de picto-poem (nu stiu daca n-ar trebui scris fara cratima) e original si de mare forta artistica...

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări sincere, Irina!
    Să fie într-un ceas bun!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina:

    Multumesc din suflet pentru randurile tale.
    Imi place ideea cuvantului 'pictopoem' - fara cratima - si cred ca o sa-l adopt, asa cum am mai adoptat si alte cuvinte de la tine, pe care le savurez, efectiv,...farfeluci, sécadou, poem aniversar - si lista continua.

    Raman aproape.

    Irina

    RăspundețiȘtergere
  4. Gina;

    Multumesc foarte mult si multumesc ca ti-ai facut drum pe aici. Eu am avut o luna de alergatura - din care incerc sa ies un pic, fara prea mult success.

    Pe curand cu drag,

    irina

    RăspundețiȘtergere
  5. am revăzut şi recitit cu mult drag JOCUL IELELOR care, mie, e minunăţie

    foarte mult vă admir că faceţi lucruri minunate despre care aflăm şi noi cei mai puţin 'norocoşi'

    mult, mult, succes
    în toate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cella:

    Iti multumesc - din inima.
    Cat despre "norocos", definitia mea e = a fi sanatos si a fi inconjurat de prieteni. Daca recitesc comentariul tau, da, poate mai am o sansa la aceasta categorie....:o)...


    cu drag,
    irina

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna