marți, 5 aprilie 2011

Premiul Griffin 2011 Shortlist

 Lista de carti 'candidate' la Premiul Griffin 2011:

Poezie internationala:

Canada:
Lookout (Punctul de panda) de John Steffler

 Prin linkurile de mai sus spre web site-ul Premiului Griffin puteti accesa note despre carti si cate un poem din fiecare carte.
 Alegerea s-a facut din 450 de carti (inclusiv 20 de traduceri) din 37 de tari iar finalistul va fi anuntat pe 1 iunie.

Pana atunci vom vorbi tot despre poezie (sper ca si despre cartile selectate)  pe acest blog.
In incheiere 'portretul robot' creat in joaca in posturile precedente...

________________________________________________________
Portret robot pentru o  carte de poezie :

  •  in care verdele e o componenta vizuala dominanta
  • in care fundalul e cel al unui univers de cenusa, funingine si acoperit de zapada
  •  care intinde tendoane timide in absurd
  • in care memoria si amintirile  despre anii adolescentei si ai tineretii joaca un rol.
  • in care limbajul poetic nu are prea multe elemente de prozodie
  • e probabil ca are o structura de poem in proza, cu 'poezii' a caror lungime e > 18 linii pe pagina.


8 comentarii:

  1. Irina,
    să mă scuzi, uite o joacă..sau un alt fel de poezie, printre culori rătăcite prin sertare-http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/04/prin-casa.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Servus Gina:

    Simpatica joaca...:o)...

    RăspundețiȘtergere
  3. Irina,
    Nu este prima oară când regret că , atunci când mi-am propus să învăț engleza, n-am insistat..cred că nu pot, intrasem într-un flux, apoi m-am împotmolit și am renunțat.
    Conștientizez cât pierd, dar..

    RăspundețiȘtergere
  4. bine că mâine e sâmbătă şi apoi Duminică şi am vreme, sper, de citit

    RăspundețiȘtergere
  5. Gina:

    si eu regret limbile straine pe care as fi vrut sa le invat dar dintr-un motiv sau altul n-am mai ajuns. Sant insa satisfacuta de faptul ca vorbesc romana, o limba pentru care ai nevoie de foarte mult timp ca sa ii simti toate placerile...e de ajuns pentru mine si cred ca pentru majoritatea celor care vorbesc romana.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cella...sper ca sfarsitul sa saptamana sa ti se para cat mai luuunnng

    RăspundețiȘtergere
  7. Irina,
    Am trecut să văd dacă verdele este” o componentă vizuală dominantă”, pentru că eu asta simt!
    O zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. ha-ha-ha, Gina!

    Mai e ceva pana sa facem determinarea, acum sant coplesita de 'prioritati' dar sper ca preferinta ta sa aiba castig de cauza.

    Multumesc de mesaj.

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna