marți, 31 mai 2011

carte-blanche, Montreal si despre poezia scrisa pentru twitter

A aparut numarul 13 al revistei de literatura pe internet carte-blanche, editata la Montreal in limba engleza sub auspiciile Federatiei Scriitorilor din Quebec si a consiliului de arta al Canadei.

In acest numar sant si eu prezenta cu poemul "Cinci poeme pentru twitter" pe care va invit sa il parcurgeti -->aici.

Am fost desigur fericita cand mi-a fost acceptat poemul, mai ales dupa ce am citit cum a fost creat acest numar  pentru care editorii au ales zece poeme din aproape sase sute submise.



                                                          Montrealul seara.

Dar haidem sa vorbim un pic si despre poezia pe twitter,  o aplicatie care ne permite sa scriem un mesaj de 140 de caractere si in rest toata libertatea din lume de a scrie mici poeme.

Mini poeme, miniscule poeme, poeme filiforme, poeme de furnica, poemase, tot felul de haiku terminate si neterminate. Cam ca cele care imi place sa le gasesc  pe alte bloguri, ale celor pe care ii citesc si eu la randul meu cu interes- stiti  cine santeti. 

La poemele din acest caz, am adaugat caracterul "#" (care -  pentru cei care nu folosesc toata ziua buna ziua twitter - e un mod de a indexa mesajele dupa subiect).

Ma opresc aici, e tarziu.

#imbratisari,

@frunzedeartar.

9 comentarii:

  1. Irina,
    Mă bucur din tot sufletul pentru recunoașterea talentului și harului tău , pentru frumusețea muncii tale!!
    M-am emoționat ca pentru sora mea!!
    M-am tras de urechi, pentru că nu te pot citi , așa cum aș vrea..
    Multe și frumoase trepte să urci!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Gina:

    Sprijinul tau inseamna mult pentru mine,dupa cum sper ca stii deja. Imi da un sentiment care a trecut deja hotarele solidaritatii, si as zice ca s-a transformat incet incet in prietenie.

    Tin aproape.

    Imbratisari,

    irina

    RăspundețiȘtergere
  3. Mada:

    Tu esti dragalasa, tanara si talentata, si ai in mine un suporter fidel.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici nu știți cât ma bucura aceasta postare! Asa cum spune doamna profesoara Gina, m-am bucurat ca pentru mine însumi. Va urez mult, mult succes si pe viitor si deie Domnul o carte a versurilor implinite in cele trei limbi in care scrieti si simtiti admirabil!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Dl. Muscalu!

    Apreciez foarte mult solidaritatea noastra poetica si ...sa continuam sa ne citim...;o)...

    RăspundețiȘtergere
  6. uite, vezi:), (şi)d-asta nu scriu eu poezie
    o fac ceilalţi minunat şi eu iau de-a gata minunăţiile lor:)
    gîndurile mele toate bat din pălmuţe precum copilaşii care-au 'fost uitaţi' în cofetărie

    RăspundețiȘtergere
  7. Cella:

    Cofetaria e plina de bezele albe & pufoase...facute din puf de papadie....:o)...

    De-asta mai incerc eu sa scriu poezie din cand in cand, ca sa ma intalnesc cu cineva ca tine.

    Cineva foarte generos.

    Cu drag, - de pe raftul cu zahar pudra.
    Iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna