vineri, 17 iunie 2011

Intamplari colorate si soare adus de spate


Cum sa descrii o intamplare colorata?

Poate prin ocheanul unui ciob de sticla verde-inchis, in care soarele pare un pic adus de spate, dar inca tantos,  in penumbra.

Iata cateva posibilitati:
  •  o zi in care ai fost convins(a) ca ai perdut conexiunea (urmatorul tren) datorita unei intarzieri uriase, doar ca sa afli ca trenul pe care il credeai dus de mult din gara, te asteapta cuminte, la randul lui intarziat...si sa ajungi in sfarsit acasa  
  • sa scrii ceva-orice intr-un crampei de blog
  •  sa citesti ceva-orice in blogul altcuiva  
  • sa rasfoiesti o carte de poezii 
  • sa gasesti in sertar o moneda pe care ai cumparat-o in cartierul chinezesc cu 50 de centi in urma cu zece ani  
  • sa crezi ca libelule sant facute din parafina; sau - in sens invers - ca parafina e facuta din aripi de libelule.
          Sau...?
           

          12 comentarii:

          1. sa privesti inauntrul imaginatiei tale

            RăspundețiȘtergere
          2. Poate prin ocheanul unui ciob de sticla verde-albastru, in care soarele pare un pic adus de spate, dar inca tantos.:)

            RăspundețiȘtergere
          3. Offtopic : Despre Liviu Capitan ... cel al carui blog il urmaresti - http://www.claudiu-savu.info/2011/06/cu-arama-pe-fata.html

            RăspundețiȘtergere
          4. Sau... să te scalzi în apa rece a unui râu, pentru prima dată anul acesta.

            Sau...să zăreşti cartea ta de suflet, citită acum nu ştiu câţi ani, pe stradă, la un anticariat, în ziua în care ai cel mai greu examen.

            Sau...să "răsfoieşti" plictisit "filele" internetului, şi un click să te aducă la postarea asta.

            O seară frumoasă! Frumoasă ca sensibilitatea cuvintelor scrise de tine, mai sus.

            RăspundețiȘtergere
          5. Madalina:

            Desigur....si sa privesti si in imaginatia altora..:o)..

            RăspundețiȘtergere
          6. Florentin, te mai astept pe blogul meu si acum iti citesc si eu posturile.

            RăspundețiȘtergere
          7. Claudiu...off topic...eu cred ca cel mai bine e sa ignori lucrurile care te deranjeaza. Mai ales in weekend.

            RăspundețiȘtergere
          8. Roxana...imi place ideea cu apa rece a unui rau. Acum, ca am adoptat-o mai ramane sa caut raul...

            RăspundețiȘtergere
          9. Bună seara, Irina!
            Trei zile de-a rândul, am privit cerul, și soarele, și fluturii, și iarba, prin ochii unei tinere care își susține examenul de bacalaureat.
            N-a învățat la vremea potrivită, dar i-am simțit emoțiile.I-am înțeles plânsul, știi cât de puri sunt tinerii când plâng?
            I-am cules lacrimile și i-am dăruit cât m-am priceput din optimismul meu.
            Cu toate asprimile ei, viața este frumoasă!//
            Îmi place gândul că , ori de unde vin, la tine În fereastră , voi găsi ceva special!
            Mulțumesc frumos!

            RăspundețiȘtergere
          10. Buna dimineata draga Gina!

            Bine ai venit inapoi.

            Eu scriu posturi de blog. Tu schimbi in bine viata cuiva, daruindu-i o sansa in plus.

            Ii tin pumnii protejatei tale in toate - cat mai putine lacrimi si cat mai multa speranta pentru o viata fericita.

            Revin curand.

            Cu drag,

            irina

            RăspundețiȘtergere
          11. Irina,
            Ador libelule, cu zborul lor grațios!!!
            Parafină? o iau ca un joc frumos de silabe!
            Zile bune îți doresc!!

            RăspundețiȘtergere
          12. Gina:

            Iti multumesc ca treci pe aici...am fost un pic incommunicado zilele astea sper sa am un pic mai mult timp in weekend.

            Numai bine!

            RăspundețiȘtergere

          Articole din Arta Poezie

          Arta Poezie

          Cele mai cititie posturi in ultima luna