joi, 23 iunie 2011

Vernisaj al expozitiei "The Roving Iconist" de Bogdan Luca la "LE Gallery" in Toronto




Pe 24 iunie are loc vernisajul expozitiei "The Roving Iconist" (in trad. Iconistul hoinar) al tanarului pictor canadian Bogdan Luca

Din invitatia la expozitie, citez cateva fragmente:

"Iconistul hoinar percepe lumea ca o arie vizuala unde imagini de conflict, dezastru, spectacol si amuzament devin baza unor mitologii personale. 

In acest spatiu de posibilitati, Iconistul intalneste figuri care interactioneaza cu structuri ale miscarii, percepute doar ca intervale de timp intre destinatii: pod, tunel, cale ferata. 

Bodgan Luca a absolvit recent  programul de masterat in arte vizuale al Universitatii din Toronto si aceasta e cea de-a doua expozitie solo a sa la LE Gallery. "

 THE ROVING ICONIST
Bogdan Luca
22 iunie - 17 iulie 2011
Vernisaj: 24 iunie 2011, 7-10 pm
1183 Dundas Street West Toronto, ON, M6J 1X6

Iata cateva imagini:

Din laboratorul secret al lui Bogdan Luca:




...la galerie!
 Expozitia este gata.



Sper sa ajung si eu la vernisaj - si sa revin intr-un postul urmator cu imagini de la acest incitant  eveniment cultural.

9 comentarii:

  1. Irina,
    Mi-am plimbat cu drag privirea printre nuanțe!!

    Las un fir de sânziană!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Gina:

    Te salut si eu cu un fir de romanita!

    Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ar fi mai bine sa vin si eu la Toronto ? In alta ordine de idei o expozitie impresionanta

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Madalina:

    Cum vrei tu, cred ca e cel mai bine. Ai adresa mea de e-mail in profilul meu de blogger in orice moment.


    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  5. Fara cuvinte! Astept cu nerabdare impresii de la vernisaj! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Alina....astept si eu sa gasesc un moment de ragaz, poate in weekendul lung care incepe maine seara....

    Numai bine si multumesc de mesaj!

    RăspundețiȘtergere
  7. LA MULȚI ANI; IRINA!!!
    Un imens buchet de flori de câmp, în parfum de rouă pline!!!
    Cu mult drag, Gina

    RăspundețiȘtergere
  8. scuze, pentru un semn scris aiurea..este doar virgulă.

    RăspundețiȘtergere
  9. Gina, multumesc de urare. Da, a fost ziua Canadei, ziua frunzelor de artar, pe care am sarbatorit-o si eu!

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna