sâmbătă, 23 iulie 2011

Aparitie in revista "Canadian Literature" si despre mlastini la Bruges


A aparut numarul 207 al revistei literare Canadian Literature, revista trimestriala de critica literara si literatura editata de Universitatea din British Columbia la Vancouver.

In aceast numar sant si eu prezenta cu doua poeme in limba franceza: "Galanterie" (Galanterie) si "Marécages à Bruges" (Mlastini la Bruges).

Cele doua poezii pot fi accessate la:
http://canlit.ca/archives.php?issuenumber=204  

(sub categoria:
Poetry:
Irina Moga - "Galanterie"  si "Marécages à Bruges" click  pe "Show/Hide poem") 


Intregul numar al revistei e disponibil pe internet.
 
Poezia "Marécages à Bruges" (Mlastini la Bruges) e un medalion al unei zile cu soare si burnita, pe care am petrecut-o in acest oras.

6 comentarii:

  1. Irina M.,la cat mai multe astfel de aparitii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea Angi: iti multumesc...mult...:o)

    RăspundețiȘtergere
  3. Madalina...o vara colorata iti doresc si tie!

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Madalina scumpa:

    Nici pe departe...:o)...Sant o poeta oarecare, meli-melo, mereu la jumatate de drum, mereu in cautare.
    Dar sant o poeta romanca care scrie in engleza si franceza (pentru ca am oroare de traduceri).
    Asta cred e ceva diferit fata de altii.

    Imi place foarte mult 'saltul' de substanta din ultimele tale poezii si continua ascensiune.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna