joi, 21 iulie 2011

Despre linie, suprafata si spatiu



Expozitia de arta  LINIE-FLÄCHE-RAUM (LINIE-SUPRAFATA-SPATIU) deschisa de la sfarsitul lui iunie pana pe 12 iulie 2011 in Berlin in sala Blankensteinsaal la  Kesselhaus Museum a inclus si creatiile Dr. Tatiana Burghenn-Arsénie.



Tatiana a participat la expozitie cu tablouri si creatii grafice recente.
Expozitia, precedata de ore intense de munca si pregatiri, a fost, pe durata ei, si un prilej de a intalni amatori de arta din Berlin.




In acest post -  cateva imagini de la vernisajul expozitiei, care a avut loc pe29 iunie si de la 'Lunga noapte a tablourilor' care a avut loc pe 2 iulie 2011.








Speram ca imaginile de la acest eveniment sa va faca placere.



In postul urmator voi include imaginile catorva tablouri ale Tatianei, tablouri care au facut parte din expozitie.





Felicitari Tatiana!

4 comentarii:

  1. Bună, Irina!
    La mine este o dimineață liniștită, după zile toride și furtuni înspăimântătoare!
    Îmi era dor de lumea ta în culori, linii, forme , simetrii, metafore și lumini, prinse în rame de gânduri!
    Te-am însoțit prin sălile cuminți, hrănindu-mi toți ochii!
    Mulțumesc frumos că ai grijă de tot!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Gina:

    Eu iti multumesc.
    Imi e su mie dor de schimbul nostru de ganduri. Si de bloggerit.
    Sant sub presiunea a tot felul de corvoade de care nu prea pot sa scap.
    Am fost intr-o mica/scurta vacanta. Imaginile de mai sus le am de la Tatiana - eu n-am fost la fata locului dar m-am bucurat, fireste, de aceste imagini.
    Sper sa mai apuc sa rasuflu un pic in acest weekend.

    Cu drag, si pe cat mai curand!

    La noi e o canicula neobisnuita - care as zice eu ca merita un post de blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarut mainile!
    Mie acest spatiu de expoziţie mi-a adus aminte de Germania spirituala, mai mult decat de Germania tehnică sau, dacă vreţi de civilizaţia spirituală a tehnicii germane.
    Mă bucură să revăd, vorba doamne Gina, lumea dumneavoastră specială, chiar dacă nu aţi participat direct... Vă propun totodată, dacă nu vă este cu supărare, o provocare: puteţi numi cele mai frumoase 10 locuri din România?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna dimineata Dl. Muscalu!

    Multumesc de vizita de vizita si mesaj.
    Imi face placere sa va regasesc- in ultimele cateva luni am fost intr-o alergatura continua, cu foarte putin timp 'liber'.

    Imi place provocarea dumneavoastra, pe care o adopt si despre care vreau sa raspund printr-un post in curand.

    O vara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna