joi, 7 iulie 2011

Vara ca o limonada roz


Nu stiu de ce vara imi da o senzatie de eliberare si euforie.

Desi fireste realitatea e intotdeauna, iarna sau vara, extrem de complicata, si, dupa cum incerc sa notez in acest post, cel mult tangenta la co-ordonatele fericirii. 

Adica in mod sigur neintersectandu-se cu axele sus numite - in cazul ideal realitatea fiind foarte, foarte aproape de fericire dar, desigur niciodata acolo.

Un fel de senzatie de fericire imperfecta si ciobita, in care stii ca esti partial fericit(a), si ca ar mai lipsi ceva, foarte putin, dar niciodata posibil de dobandit, ca sa fii cu desavarsire fericit(a).

Aici intra in scena vara care, prin virtutile ei ciudate de descatusare, ne face sa ne bucuram de lucruri simple si cand orice pare posibil. 

Vara -  o limonada roz. 




14 comentarii:

  1. Asta pentru că vara avem mult timp liber, timp să ne gândim la ceea ce lipseşte.

    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Irina,
    Eu mă identific cu toamna! N-aș putea spune de ce.
    Totuși, vara îmi dă senzația regăsirii copilului din suflet. O iubire blândă, ca o mângâiere pe creștet!
    Îți doresc să ai cea mai frumoasă vacanță!

    RăspundețiȘtergere
  3. Roxana:

    Ai dreptate...dar sa ramanem optimisti, sa ne gandim si la ceea ce vom gasi in zilele care urmeaza...

    Cu drag,

    irina

    RăspundețiȘtergere
  4. Gina:

    Eu ma identific cu primavara....de aceea poate senzatia de libertate si imperfectiune a verii...dupa ce am iesit din timpul intotdeauna perfect - dar prea scurt - al primaverii.
    Pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  5. Madalina...

    o inghetata de zmeura...roz...:o)...

    RăspundețiȘtergere
  6. Irina,
    Vara este o salată aromată de fructe!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mult titlul ales. O vara fresh ca si limonada ta! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. am furat-o .. melodia

    http://www.trilulilu.ro/loveforyou/d7b9d7d4539384

    RăspundețiȘtergere
  9. Gina:

    Multumesc ca te-ai oprit pe aici....am fost plecata cateva zile....

    RăspundețiȘtergere
  10. Deja-vu:

    O vara plina de tihna si zambete si tie!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu toate ca femeia asta canta frumos, melodia imi aduce aminte de asta poezie: http://www.poezie.ro/index.php/poetry/70382/Sear%C4%83_trist%C4%83

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna Claudiu:

    Si mie imi place f.f. mult poezia lui Bacovia - in acest context in general cam in toate contextele.

    Am ales versurile de mai jos din ea:

    Şi noi eram o ceată tristă -
    Prin fumul de ţigări, ca-n nouri,
    Gîndeam la lumi ce nu există...

    te mai astept...

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna