miercuri, 3 august 2011

In alb si albastru - insule colorate

Azi in librarie, rasfoind o revista la raft, am dat peste un articol despre insula Serifos, aflata la 70 de mile de Pireu.

Imaginile din articol  mi-au adus aproape strazile pictate in doua culori fundamentale -  var alb si albastru peste raze de soare.

De la librarie, am luat-o pe jos pe Danforth Avenue, in cartierul grecesc unde m-am intalnit, inevitabil, cu aceleasi culori la umbra violeta si alba a petuniilor in floare.



Acasa, pe, pe youtube am cautat imagini din Serifos, insula care i-a devenit leagan lui Perseu si unde Ulise s-a intalnit, pare-se, cu ciclopul Polifem.



Am gasit ceva care m-a multumit partial (compozitia un pic cam 'prafuita')  asa ca tot invartindu-ma in spatiul Cicladelor, am gasit un alt filmulet despre insula Sifnos, la care continui sa visez.


In alb si bleu. 





4 comentarii:

  1. ce DRAG am de oamenii care pot visa

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine te-am găsit, Irina!
    Îmi place combinația de alb/albastru, îmi place Grecia!
    I-am admirat casele cochete sprijinite pe câte un tăpșan- ziduri albe și acoperișuri simple, albastre.
    În frumusețea lor , depărtarea se unește cu puritatea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cella draga:

    Si mie..,:o)...de aceea cred ca ei merita un alt post...

    RăspundețiȘtergere
  4. Gina:

    Grecia e un vis oarecum strain...tot peisajul e un pic ciudat si neasteptat.


    As vrea sa-l mai vad odata...:o)))...

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna