joi, 8 septembrie 2011

A inceput festivalul international de film de la Toronto (TIFF) -2011



Azi a  inceput festivalul international de film de la Toronto (TIFF) 2011, festival a carui amploare e in continua evolutie.

In zilele premergatoare festivalului am aflat numele catorva dintre actorii care participa la acest festival - Brad Pitt, Colin Firth - si am citit despre efervescenta creata de punerea in vanzare a biletelor.  

E practic imposibil sa tii pasul cu nenumaratele filme, cronici si mesaje despre unde au fost sau pot fi vazute star-urile in oras.  
Eu m-am intalnit doar cu o echipa de cameramen in metrou - moment care m-a facut sa realizez, ca da, a inceput, festivalul!

Celor interesati de pulsul alert al festivalului le sugerez pagina de festival a revistei Toronto Life la:


si o lista de filme interesante notate de aceeasi sursa:


Ca in fiecare an exista si o lista de cocktailuri inspirate de festival printre care si unul care poarta numele actorului Ralph Fiennes: Skyy Feelin Fiennes

Si cand santem in sfarsit, gata de vizionare, nu ne mai ramane decat sa ne apropiem, la sfarsitul acestui post, de covorul rosu.

4 comentarii:

  1. Cât de intens trăiești, Irina!!
    Încerc să-mi închipui cum este în lumea ta..
    Felicitări sincere pentru ceea ce ești !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gina:

    Ca sa pot tine pasul cu acest eveniment cultural, ar fi trebuit sa imi iau vacanta - cateva zile in avans ca sa-i studiez programul, si apoi vacanta pe toat durata festivalului.
    Intentia mea in acest post e sa ofer celor interesati de aceasta arta doua linkuri unde pot afla multe lucruri interesante despre festival.

    Multumesc ca ma mentii pe linia de plutire a blogului cu comentariile tale!

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna