joi, 29 septembrie 2011

Realitate comuna

Sant zile pe care le asteptam in iz de sarbatori. 

In una din ele, am ales fragmentul de mai jos din poezia "Relating" (Ne asemanam) a poetei canadiene Margaret Avison.

Relating (Ne asemanam) - fragment
            de Margaret Avison

Esti o furnica tanara sau
una marunta?
 ....
E oare existenta ta o pictograma,
o samanta a cuvantului,
o poarta spre o  limba 
pe care nu o vorbeste nimeni?
Astfel ca nimeni sa nu poata
citi aceasta indivizibila, ne-marunta
realitate comuna."

5 comentarii:

  1. o pictograma? un fel de litera-pictura-poezie neterminata.

    Multumesc de mesaje!

    RăspundețiȘtergere
  2. in loc sa dorm ma uit la nenea asta.. zi tu ... e destept sau nu?

    http://academicearth.org/lectures/milton

    RăspundețiȘtergere
  3. Madalina:

    Sigur ca este....e Ph.D., profesor de literatura si absolvent la undergraduate de la Yale University...ce-ar mai fi de zis?

    Multumesc foarte mult de link, o sa urmaresc si eu prelegerile, e ceva desigur care merita urmarit.

    Dintre toate cursurile 'free' oferite, eu as fi ales probabil intai si intai pe cel despre Dante (doar pentru ca in momentul in care am citit 'Divina comedie' am simtit ca e o carte care mi-a schimbat viata).

    Pupici si multumesc.

    Pe curand

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna