miercuri, 19 octombrie 2011

Pe cheiurile stinghere ale noptii

In spatiul unui semn de intrebare haladuieste un vers ratacit. 

Sau poate o nevoie devoratoare de carti, idei si imagini noi care sa ne zguduie un pic din atmosfera lanceda si previzibila a aceleasi tonalitati de blog.

Intrebarea ar putea fi deci:

Unde fugim din blog? 

Unde fugim, cand ne-am saturat de manufactura de posturi anodine, de lucruri de serie care ne apartin, cu eticheta in lichidare,  blogger sau dot-com?

E poate momentul unei escapade in paginile unei carti de proza, a unei lecturi adevarate.  

Lista finalistilor premiului Giller (unul dintre premiile literare cele mai importante in Canada) a fost recent publicata, despre cartile din rentrée littéraire in Franta anul acesta putem citi pe internet, iar la biblioteca publica se aduna noutatile.

Totul pare a fi prielnic prozei. 

Si atunci de ce sa ne mai incapatanam sa cautam metafore cu lumanarea unui singure strofe?

"Nu mai stiu ce sa mai inventez pentru a-ti oferi plictisu-mi,
Pluta a Nimicului, pe cheiurile stinghere ale noptii".



6 comentarii:

  1. Interesanta postare, atunci cand dai de asemenea bloguri cu subiecte destul de interesante nu prea iti vine sa fugi din blog:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Goda, iti multumesc de incurajare, te mai astept pe aici, pregatesc un articolas despre cateve noi romane franceze.

    RăspundețiȘtergere
  3. mda . cam vine in completarea C-ului meu din noaptea asta . o replica non metaforica :) . frumos post ca intotdeauna

    RăspundețiȘtergere
  4. Irina,
    Recunosc- scriu destule prostioare.. viața nu se compune doar din lucruri importante.
    Toamnă frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Gina:

    In acest post era vorba de prostioarele pe care le scriu eu....:o)...

    Si eu iti doresc o toamna plina de mister si farmec...

    RăspundețiȘtergere
  6. Madalina, acum am revenit si eu pe internet, dau fuga la blogul tau sa prind din urma posturile tale multe si interesante....fuga la comentarii.

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna