vineri, 17 februarie 2012

Connectivism

...este titlul unei antologii de poezie publicata de editura Variety Crossing in ianuarie 2012.

 


Sant si eu prezenta in aceasta antologie cu doua poezii. 

Una dintre poezii, intitulata Island (Insula), e versiunea mea a temei Imbarcarea spre Cythera despre care am adunat cateva note intr-un post precedent.

Dupa ce am terminat postul susnumit am continuat sa ma gandesc la imbarcare. La Cythera, insula (prezumtiva) a iubirii. 
Si pentru ca, dupa un cliseu mult prea des vehiculat, o imagine face cat 1000 de cuvinte,  am revenit la tabloul lui Watteau.

Unde sant eu in acest tablou? m-am intrebat. Cine sant eu? Ce simt? Ce se petrece aici?

 Asta m-a ajutat sa decoper ca poezioara despre imbarcare pe care vroiam s-o scriu, se desfasoara din perspectiva cuiva  care ar vrea sa faca parte din tablou, dar desigur nu e parte din tablou. Nu chiar, nu inca. Nici prea-prea nici foarte-foarte, cu o formula din Caragiale.

Ciudat, nu?





6 comentarii:

  1. Sufletește , cred că suntem în fiecare tablou contemplat!
    Am preluat albastrul depărtării! și dorul de ducă!
    Gânduri bune , Irina!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...as mai adauga in fiecare tablou care ma atrage. Sant multe tablouri pe care le gasesc interesante, dar nu simt nevoia sa le mai vad a doua oara....:o)...

    Pe curand, Gina!

    RăspundețiȘtergere
  3. De multe ori mintea ne ajuta sa fim in locuri dorite.:)
    Privind tabloul cred ca si eu sunt p[e acolo pe undeva,numai ca eu n-am talentul tau de a scrie cce gandesc.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Angi, draga mea, it multumesc de mesaj...te caut si eu in tablou, ma uit mai bine si te gasesc.....:o)...

    Numai bine.

    Irina

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu iti gasesc poezia .... vad numa articolul ce iti inspira poezia

    RăspundețiȘtergere
  6. Poezia e in antologie de care vorbesc & in engleza.

    De aceea vorbesc doar despre ea aici, ca pretext mai mult despre cum sa scrii o poezie cand n-ai nici cea mai mica idee cum sa o incepi....:o)...

    Sper ca esti bine, draga mea!

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna