luni, 26 martie 2012

Totul despre cupru




Pentru cei care doresc o mica recapitulare despre cupru si posibilitatile pe care le ofera acest element recomand articolul intitulat "Counting on copper" (Contand pe cupru) aparut in revista "Nature" pe internet pe 22 martie 2012.

Articolul, selectionat prin concurs, apartine unui student canadian de origine romana inrolat in anul doi la Facultatea de Medicina la Universitatea din Toronto.

Iata linkul:


Pentru a accesa articolul  e nevoie sa va inregistrati in prealabil - inregistrarea e gratuita -  si sa  introduceti cuvintele "Counting on copper" in "Search".

 Lectura placuta!

11 comentarii:

  1. Buna ziua,

    Ma iertati ca va deranjez .Vin cu rugamintea la d-voastra sa scrieti un articol pe blogul d-voastra si sa distribuiti mai departe pe facebook despre mama mea, Gabriela Tudorache care este foarte bolnava . Este diagnosticata cu meningiom , o tumoare cerebrala care i-a afectat vederea si trebuie sa se opereze cat mai repede la o clinica din Germania unde ni se cere 35 000 EUR plus cheltuieli de cazare si transport .

    Viata si vederea ei depind de aceasta operatie , iar mie si fratelui meu ne este foarte greu sa o vedem cum indura zilnic cumplitele dureri de cap si ametelile .Timpul nu ne permite sa asteptam si va rugam sa scrieti un articol despre cazul ei . Mai multe detali le gasiti pe http://gabrielatudorache.blogspot.com/. Sau ne puteti contacta la nr de tel. 0724342082. Va rugam , daca sunteti de acord sa ne lasati si un raspuns .
    Va multumesc din inima pentru sprijinul acordat.

    dumitru_gabriela31@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Irina,
    Nu știu de ce nu reușesc, adică știu- totdeauna mă împiedic în chestii de astea.
    Ce pot să spun este că ador obiectele din cupru.
    Când am fost în Spania, mi-am cumpărat două brățari, sunt nrbună după ele..pur și simplu, nu mă pot despărți de ele.
    Nu mă mai interesează alte brățări.
    Să mă scuzi că m-am depărtat de subiect.
    Îmi este dor de colțul tău de poezie!
    Zile frumoaswe îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gina, interesant, eu cred ca e ceva magic in bratari (pentru ca ne cuprind intr-un cerc), si fireste o bratara de cupru are o doza aparte de magie.

      Multumesc ca nu m-ai uitat, eu sant potopita de altfel de activitati - toate urgente- si toate prozaice, dar de care nu pot sa scap.

      Numai bine,

      Irina

      Ștergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna