joi, 12 aprilie 2012

Finalistii premiului de poezie Griffin 2012

Cartile selectate pentru Premiul de poezie Griffin 2012 sant:

Poezie canadiana:
  • Methodist Hatchet (Securea metodista) de Ken Babstock
  • Killdeer (Fluierar) de Phil Hall
  • Forge (Forja) de Jan Zwicky

Poezie internationala:
  • Night (Noaptea) de David Harsent
  • The Chameleon Couch (Canapea de cameleon) de Yusef Komunyakaa
  • November (Noiembrie) de Sean O'Brien
  • Sobbing Superpower: Selected Poems of Tadeusz  Różewicz (Superputerea ce suspina: poeme alese de Tadeusz  Różewicz ) traducator Joanna Trzeciak. 
 Cartile si autorii premiati vor fi anuntati pe 7 iunie.

Pe website-ul Premiului de poezie Griffin- biografiile autorilor si pagini din cartile finaliste.

Premiul Griffin este unul din premiile literare importante in Canada.

Iata un link unde puteti incerca sa castigati antologia Premiului Griffin 2012 (prin tragere la sorti):


http://www.griffinpoetryprize.com/guess-the-griffin-poetry-prize-2012-winners/

Succes!


12 comentarii:

  1. Irina, îți doresc din tot sufletul Sărbători fericite, cu multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Madalina draga:

    Sarbatori fericite!

    Pe curand...

    RăspundețiȘtergere
  3. Paste fericit, Gina, si o primavara plina de lumina. Am fost plecata, acum m-am reintors.


    Numai bine,

    Irina

    RăspundețiȘtergere
  4. A fost un Paste zbuciumat dar na .. am scapat .. te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Irina,
    Am trecut să te salut!

    Cu drag, Gina

    RăspundețiȘtergere
  6. Irina,
    Am fost la Praga, m-am întors..
    Am trecut să-ți las un gând frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un colț de albastru, printre frunze de mesteacăn!

    Gânduri bune, Irina!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ți un buchețel de sânziene!

    La mulți ani de vară parfumată, Irina!

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari finalistilor, le doresc multa bafta in continuare

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna Gina, cella si Doina, in sfarsit am ajuns si eu sa mai respir un pic pe la suprafata apei bloggeriste!

    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna