vineri, 14 iunie 2013

Lectura de poezie la Erland Lee Home - in Stoney Creek, Ontario. Cascada Niagara




Duminica 16 iunie 2013, are loc la muzeul Erland Lee din Stoney Creek, in sudul Ontario-ului o lectura de poezie dedicata naturii si poeziei rurale canadiene.

Voi citi si eu versuri la aceasta lectura de poezie - un ciclu de sase poeme pe care le-am scris special pentru a raspunde  - in mod liric - la tema anuntata, o tema care mi se pare extrem de incitanta.

Titlul  ciclului de poeme este "An Invitation to Niagara Falls"/Invitatie la Cascada Niagara.

Cascada Niagara se afla destul de aproape de muzeul Erland Lee, dar desigur cascadele din poezii, sant fractional "adevarate", restul fiind, - nimic nou aici -  un joc de ape si imaginatie.



7 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. :o)....\multumesc draga mea de mesaj si de ganduri bune!

      trec printr-o perioada destul de intensa...incerc sa revin in weekend!

      Pupici

      Ștergere
    2. Tu apari o data pe an.

      Pupici.

      Ștergere
  2. Bună ziua, Irina!
    Am trecut ”să te văd„..
    Vacanță frumoasă !

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc la fel Gina draga...Sant intr-o continua vacanta bloggerista!...:o)...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincere felicitari de la Berlin!
    Tatiana

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna