luni, 5 septembrie 2016

"Angajere de clovn" de M.Visniec la Toronto (30 septembrie 2016) si Montreal (2 octombrie 2016)



Eveniment teatral la Toronto (30 septembrie) si Montreal (2 octombrie) in limba romana - piesa "Angajare de clovn" de Matei Visniec in regia lui Daniel Bucur. 

Pe fundalul unui inceput de toamna luminoasa, se profileaza ceea ce promite sa fie un spectacol deosebit  in 2016 pentru vorbitorii de limba romana din Canada. 

In turneu la Toronto si Montreal, piesa lui Matei Visniec - "Angajare de clovn" ne da prilejul reintalnirii cu textul lui Matei Visniec si entuziasmul de a revedea actori ca Paul Chiributa, Magda Catone si Ionel Mihailescu.

Mi-am luat deja bilet la spectacolul din Toronto care se joaca la 6 Garamond Court - la Eglinton cu Don Mills - si astept cu nerabdare acest fantastic moment teatral.

Bilete pentru spectacolele de la Toronto si Montreal la ---> www.bilete.ca

Extraordinar!



4 comentarii:

  1. Sa aveti parte de un spectacol care sa va incante ochii si de ce nu, urechile.:))

    Bine te-am regasit,Irina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angi! Multumesc de vizita si de urare....Nu stiu sigur daca m-am regasit eu insami in privinta bloggeritului dar cateodata, mai sant pe aici pe pagina.

      Te imbratisez cu mult drag!

      Irina

      Ștergere
  2. Ce bucurie, Irina!
    Ca pe vremuri!

    Te întâlnești cu”Angajare de clovn„!ce extraordinară creație,se potrivește mănușă cu tot ce se întâmplă în viața asta, cu toate ale ei
    .Sper să pot gusta și eu cu sufletul ceva din valiza asta metafizică de fapte și visuri, la București, în noiembrie, pentru că, deși la noi se joacă de ceva timp, în orașul meu nu a ajuns.

    Îți doresc o aurie toamnă lină!cu tot dragul,

    Gina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Gina!

      Ma bucur de mesajul tau....eu nu stiu nimic despre aceasta piesa asa ca astept cu nerabdare spectacolul, rar cadou - cu atat mai pretuit. Si eu iti doresc o toamna frumoasa, la noi e inca (un pic) vara.

      Numai bine!

      Ștergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna