marți, 16 mai 2017

Cum sa te joci cu nori de cuvinte (word clouds)




Super intrigata de diversele panouri, reclame, etc. facute cu nori de cuvinte (traducerea mea pentru "word clouds"). 

Pana la urma am aflat prin google ca exista mai multe applicatii care genereaza nori de cuvinte printre care si www.wordclouds.com.

Super simplu.
Pentru incepatori e si un "wizard" care te ajuta sa generezi primul nor de cuvinte.  Am creat si eu un nor de cuvinte pentru postul trecut.

E o aplicatie simpatica, care imi aminteste de jocul cu plastilina colorata din copilarie.

Azi am  incercat sa creez un nor de cuvinte cu un haiku improvizat in acest scop si uite ce a iesit.


   Haiku 

Muscate in floare 
Desene de aer -  astept
sa vina vara.



Concluzie: mai e de muncit.  

3 comentarii:

  1. Blând cer pentru toți;
    cu mereu plutitoare
    amiezi fără nori.

    (zic și eu....)

    RăspundețiȘtergere
  2. Un raspuns in haiku!!! Muktumesc Gina pentru amiezile fara nori...si pentru viziunea lor...pana le vedem.

    Cu drag,

    Irina

    RăspundețiȘtergere
  3. Zile frumoase, cu soare în suflet, să ai mereu, Irina!

    RăspundețiȘtergere

Articole din Arta Poezie

Arta Poezie

Cele mai cititie posturi in ultima luna